Skip to content

Pluć sędziom w oczy

28 maja 2009

Pięć miesięcy temu opublikowałem w Aferach Prawa obszerny artykuł zatytułowany: „Psychopaci i kryminaliści u władzy. Jak sądy niszczą polskie rodziny” i pokazujący prawdziwą twarz i mechanizmy działania wymiaru sprawiedliwości. Pisałem o fabrykowaniu oskarżeń, sztucznym zadłużaniu ofiar ataku mafii i towarzyszących temu rozbojach komorniczych oraz o ustawianiu spraw pod z góry ustalony wyrok. Działania te, poza motywami czysto kryminalnymi, często służą ideologii rozbijania rodzin. Wymieniony bandytyzm ma miejsce w sposób otwarty, bez najmniejszej żenady.

Artykuł był w pełni udokumentowany z nazwiskami sędziów i opisami konkretnych spraw. Niedługo potem opublikowałem kolejny artykuł: „Jak szajka wymiaru sprawiedliwości dokonuje rozbojów”, opisujący z detalami jak sędziowie Sądu Okręgowego w Warszawie preparują sprawy sądowe i wydają lewe postanowienia. Zresztą nie tylko tego sądu.

Kopię obu artykułów złożyłem w Ministerstwie „Sprawiedliwości” z prośbą o ustosunkowanie się. Po kilku miesiącach doczekałem się odpowiedzi – głupawej, nie na temat i że wszystko jest w porządku.

Dwa lata temu na jednej z idiotycznych rozpraw rozwodowych, prowadzonej przez sędzię Gromek, zasugerowałem, że przesadnie dba o interes strony przeciwnej. Udała urażoną mówiąc, że taki zarzut jest obrazą dla sędziego. Rozprawą manipulowała jednak dalej. Gdy zażądałem pilnego kontaktu z moimi dziećmi, odpowiedź była, że sąd w Warszawie jest niewłaściwy i odesłała mnie do sądu w Tarnowskich Górach. Wcześniej sąd ten odmawiając mi kontaktu z dziećmi, był jednak właściwy. Było to oczywiście oszustwo ze strony sędzi Gromek, która dobrze wiedziała, że w Tarnowskich Górach będą również strugali wariatów. Upływa już cztery lata, jak ostatni raz widziałem się z córkami.

Wielokrotnie w sądzie mówiłem sędziom prosto w twarz, że działają w złej wierze. Tak było na rozprawach z sędzią Tylińskim w Sądzie Okręgowym w Warszawie czy z sędzią Skowronem w Tarnowskich Górach. Brak było z ich strony jakiejkolwiek reakcji. „Polski” sędzia bowiem honoru nie zna. Można mu pluć w oczy a on weźmie to za deszcz.

Dla zainteresowanych załączam korespondencję z ministerstwa.

Bogdan Goczyński

Psychopaci i kryminaliści u władzy. Jak sądy niszczą polskie rodziny.

Jak szajka wymiaru sprawiedliwości dokonuje rozbojów.

Polska prokuratura i sądy. Specjaliści od prowokacji, fałszywych oskarżeń i rozbijania rodzin.

Wykrywacz kłamstw potwierdza fabrykowanie oskarżeń.

Czy fałszywe zeznania są karalne?

Niepełnosprawny intelektualnie biegły wydaje opinie dla sądu.

Polski wymiar sprawiedliwości –  przestępcza organizacja psychopatów.

Dzieci w roli zakładników – metody działania mafii wymiaru sprawiedliwości.

Numer na wariata w wykonaniu sądu w Pruszkowie.

Numer na bitą żonę.

Sztuka rozbijania rodzin.

Marcin Frymus w łapach psychopatów.

Sprawa Frymusa – niszczenie rodziny, prowokacja prokuratorsko-sądowa.

Polski Gułag domów dziecka – historia rodziny państwa Wróblów z Poznania.

Tandem psychopatów – sąd rodzinny i zakonnice.

4 komentarze
  1. Szanowny Panie Bogdanie.
    Od końca XX wieku do dzisiaj walczę o zwrot zagarniętych moich pieniędzy za sprawą spreparowania fałszywych dowodów przeciwko mnie około miliona zł. 1997/8 w przeliczeniu około 1,5 nowego samochodu „Polonez”. Totalnie zostałem zniszczomy przez polski wymiar sprawiedliwości, który nadal brnie w swoich kłamliwych i nieprawdziwych stwierdzeniach. Wielokrotnie pisałem do Prokuratury Generalnej R.P. która na dzień dzisiejszy totalnie mnie zignorowała, mam wiele dowodów i telefonicznych nagrań, które mówią za siebie. To woła o pomstę do nieba, jak oni olewają skrzywdzonych i z premedydacją dobijają. Z pozdrowieniami Jerzy

  2. Szanowny Panie Bogdanie. Czy możemy porozmawiać na skype? jurekleoniak13608853 zapraszam i pozdrawiam; Jerzy

  3. Moja strona; http://www.obywatelu.com
    Pozdrawiam Jerzy

Skomentuj

