Skip to content

Sędzia to urząd, zawód czy choroba psychiczna?

12 października 2010

Z moich obserwacji wynika wyraźnie, że bycie sędzią to oznaka choroby psychicznej. Niezwykle rzadko spotyka się bowiem sędziego o zdrowych zmysłach. Większość czasu spędzają oni na robieniu przekrętów, tuszując je głupawą mową najeżoną paragrafami i doktrynami prawa.

Przykładów aż nadto, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę internetową „sędzia szwindler” i pokażą się przykłady z nazwiskami. Postaram się niedługo opublikować kolejne takie przypadki.

Skłonność do oszustw jest niewątpliwie cechą chorobliwej osobowości. Człowiek o zdrowym umyśle i prawidłowym wychowaniu będzie starał się unikać tego typu zachowań ze względu na wpojone nawyki i konsekwencje jakie oszustwa powodują. I nie chodzi tutaj jedynie o represje ze strony tak zwanego aparatu wymiaru sprawiedliwości. Ten stracił już jakąkolwiek wiarygodność a jego działania mają na celu wprost podsycanie przestępczości. Dla większości normalnych ludzi liczy się presja i opinia miejscowej społeczności.

Nie dotyczy to sędziów. Swojego czasu opublikowałem pismo do ówczesnej prezes sądu w Tarnowskich Górach Teresy Żyłki w związku z ostentacyjnym fabrykowaniem oskarżeń. Artykuł nosił tytuł „Szwindlerom nie płacę”. Innym razem opublikowałem artykuł zatytułowany “Pluć sędziom w oczy”.  Normalnie wychowany Polak zapadłby się pod ziemię po takim publicznym obnażeniu jego niecnych czynów. Jak widać sędziowie zaliczają się do ludzi innej kategorii i poczucia honoru nie znają.

Ostatnio, po złożeniu skargi konstytucyjnej, kwestionującej brak udziału obywateli w sprawowaniu wymiaru sprawiedliwości, represje wobec mnie wzmogły się. Pojawiły się kolejne wezwania na policję, lewe kary itd. W odpowiedzi złożyłem w miejscowym sądzie w Pruszkowie pisma, których teksty załączam pod niniejszym artykułem.

Bogdan Goczyński

_______________________________________________________________

dnia 12 października 2010r.

Bogdan Goczyński

Sąd Rejonowy w Pruszkowie

Wydział I Cywilny

ul.Kraszewskiego 22

05-800 Pruszków

W kwestii korespondencji

W związku z kolejną korespondencją sądu odsyłam pismo z powrotem bez otwierania. Następnej korespondencji nie będę w ogóle odbierał. Nie mam czasu na zajmowanie się efektami pracy urzędników, których miejsce jest w pobliskich Tworkach.

Załączam kopię pisma do prezesa sądu.

Bogdan Goczyński

______________________________________________________________________

dnia 4 października 2010r.

Bogdan Goczyński

Prezes Sądu Rejonowego w Pruszkowie

ul.Kraszewskiego 22

05-800 Pruszków

W sprawie nękania mnie przez niezrównoważonych urzędników.

Piszę w związku z korespondencją Sądu z wezwaniami do rozlicznych płatności na rzecz różnorakich kar. Ostatnio otrzymałem dodatkowo wezwanie do kuratora sądowego.  Oświadczam w związku z tym, że nie jestem niczyim dłużnikiem, nikogo nie pobiłem ani nie popełniłem żadnych czynów karalnych. Zarzuty wobec mnie były prymitywnie sfabrykowane co wykazałem między innymi na procesie w sądzie w Pruszkowie. Tak więc, jak już wcześniej pisałem, nie mam zamiaru płacić kar za niedopełnione przestępstwa.

Na wezwanie kuratora nie będę się stawiał gdyż mam ważniejsze sprawy niż spotkania z przedstawicielami instytucji, która trudni się głównie oszustwami. Kontakty z tego typu ludźmi są poniżej mojej godności.

Będę w związku z powyższym wdzięczny, za zaprzestanie wysyłania do mnie listów, gdyż nie będę ich odbierał.

Bogdan Goczyński

 

Pismo do prezesa sądu w Pruszkowie

Linki do artykułów związanych z tekstem.

Sądy karne niekonstytucyjne? Ławy przysięgłych w Polsce? Skarga w Trybunale Konstytucyjnym. Telewizja społeczna 11 Minut.

Sędzia Adam Skowron z Tarnowskich Gór do psychiatry.

Szwindlerom nie płacę.

Wariograf potwierdza fabrykowanie oskarżeń.

Psychopaci i kryminaliści u władzy. Jak sądy niszczą polskie rodziny.

Czy ludzie władzy to psychopaci?

Psychopaci w polityce.

Cała władza w ręce psychopatów.

Przestępczość podsycana przez państwo.

Przykładów aż nadto, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę internetową „sędzia szwindler” i pokażą się przykłady z nazwiskami. Postaram się niedługo opublikować kolejne takie przypadki.

Skłonność do oszustw jest niewątpliwie cechą chorobliwej osobowości. Człowiek o zdrowym umyśle i prawidłowym wychowaniu będzie starał się unikać tego typu zachowań ze względu na wpojone nawyki i konsekwencje jakie oszustwa powodują. I nie chodzi tutaj jedynie o represje ze strony tak zwanego aparatu wymiaru sprawiedliwości. Ten stracił już jakąkolwiek wiarygodność a jego działania mają na celu wprost podsycanie przestępczości. Dla większości normalnych ludzi liczy się presja i opinia miejscowej społeczności.

Nie dotyczy to sędziów. Swojego czasu opublikowałem pismo do ówczesnej prezes sądu w Tarnowskich Górach Teresy Żyłki w związku z ostentacyjnym fabrykowaniem oskarżeń. Artykuł nosił tytuł „Szwindlerom nie płacę”. Innym razem opublikowałem artykuł zatytułowany „Pluć sędziom w oczy”. Normalnie wychowany Polak zapadłby się pod ziemię po takim publicznym obnażeniu jego niecnych czynów. Jak widać sędziowie zaliczają się do ludzi innej kategorii i poczucia honoru nie znają.

Ostatnio, po złożeniu skargi konstytucyjnej, kwestionującej brak udziału obywateli w sprawowaniu wymiaru sprawiedliwości, represje wobec mnie wzmogły się. Pojawiły się kolejne wezwania na policję, lewe kary itd. W odpowiedzi złożyłem w miejscowym sądzie w Pruszkowie pisma, których teksty załączam pod niniejszym artykułem.

Bogdan Goczyński

From → Uncategorized

Skomentuj

