Skip to content

Z powrotem w domu

10 listopada 2011

Od tygodnia jestem już na “wolności”.  Wczoraj zostałem zaproszony do Nowego Ekranu, gdzie miałem okazję podziękować za wsparcie, które doprowadziło do mojego uwolnienia.  Przedstawiłem też oryginały podstawowych dokumentów, potwierdzających wiarygodność tego, co mówiłem przez ostatnie lata. Zachęcam do obejrzenia wywiadu przeprowadzonego przez Pawła Pietkuna.

Kliknij żeby zobaczyć wywiad.

Bogdan Goczyński

Trybunał Konstytucyjny w służbie szwindlerów.

Goczyński. Wystąpienie w Sejmie.

Bogdan Goczyński. Stenogram wystąpienia w Sejmie 11 stycznia 2011.

Nowy Ekran w więzieniu. Sprawa Goczyńskiego cz 1.

Nowy Ekran w więzieniu. Sprawa Goczyńskiego cz 2.

Bogdan Goczyński – telefon z więzienia.

Bogdan Goczyński sypie.

Protest w sprawie Goczyńskiego w Tarnowskich Górach.

Bogdan Goczyński z więzienia 31 października 2011.

From → Uncategorized

2 komentarze
  1. Warszawiak permalink

    Powodzenia !

  2. KLIKNIJ I OGLĄDAJ!!!

    WYSTARCZY, ŻE NACIŚNIESZ W NAZWĘ FILMU, BĄDŹ W ZDJĘCIE, A MOŻESZ OGLĄDAĆ ONLINE WYBRANY PRZEZ CIEBIE FILM Z NASZEJ KOLEKCJI FILMÓW PRAWDY.

    LINK: https://filmyprawdy.wordpress.com/2012/01/12/kliknij-i-ogladaj/

    Więcej informacji: https://filmyprawdy.wordpress.com/

    Pozdrawiamy
    Redakcja Filmy Prawdy

Skomentuj

