Skip to content

Służby ukrywają moje dzieci – apel o pomoc.

21 listopada 2012

To, że w Polsce rządzą psychopatyczni dewianci raczej nie jest tajemnicą. Są to specjaliści od udowadniania, że czarne jest białe i odwrotnie i sadyści pastwiący się nad niewinnymi ludźmi. Czytelnicy Afer Prawa, Monitora Polskiego czy Nowego Ekranu, znają historię zamknięcia mnie w więzieniu za próbę spotkania się dziećmi. Cyrk te ciągnie się już od siedmiu lat. W tym roku moje córki zaczęły chodzić do gimnazjum. Jednak władze państwowe odmawiają mi informacji o ich szkole. Warto dodać, że nawet wyjątkowo stronniczy sąd nie ograniczył mi w jakikolwiek sposób władzy rodzicielskiej.

Z pytaniem o szkołę córek zwróciłem się do Wydziału Edukacji w Tarnowskich Górach, gdzie ostatnio mieszkały. Informacji odmówiono, powołując się na ustawę o obowiązku szkolnym i ochronie danych osobowych (język wariatów nie powinien nikogo dziwić). Podobnie zachowało się Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, które z kolei odniosło się do prawomocnych orzeczeń sądów. Nie sprecyzowano przy tym jakich orzeczeń, ale zapewne chodzi o wyrok rozwodowy pozostawiający mi pełnię władzy rodzicielskiej. W międzyczasie o szkołę córek spytało mnie miejscowe gimnazjum, do którego zgodnie z meldunkiem powinna chodzić jedna z córek – Aleksandra. Bardzo szybko ustalono ową szkołę, jednak odpowiedzi odmówiono mi, twierdząc, że zabroniła tego prokuratura z Warszawy-Woli. Jak wiemy prokuratura nie jest władzą publiczną i może jedynie wydawać polecenia swoim pracownikom. Jednak u typowego polskiego urzędnika pokutuje tradycja Gestapo i NKWD, instytucji mających władzę totalną i w ten sam sposób postrzegana jest przez nich prokuratura.

Jedną z cech charakterystycznych psychopatów jest mowa zagmatwana i pełna sprzeczności. Przytoczone wypowiedzi urzędników niewątpliwie spełniają te kryteria.

Dlatego zwracam się do społeczności internetowej. Czy ktoś wie do której szkoły chodzą moje (Bogdana Goczyńskiego) córki – Anna i Aleksandra? Powinny obecnie chodzić do pierwszej klasy gimnazjum, są to bliźniaczki, bardzo podobnie do siebie i łatwe do zauważenia. W poprzednim roku szkolnym chodziły do Szkoły Podstawowej nr. 9 w Tarnowskich Górach przy ul.Korczaka 2.

Zamieszczam zdjęcie Oli Goczyńskiej z zeszłego roku. Jest to jedyne aktualne zdjęcie jakie mam. Zostało ściągnięte z Internetu.

Ola Goczyńska

Ola Goczyńska

Mam też zdjęcie obu dziewczyn sprzed lat, to dla nich dla przypomienia.

Ania i Ola

Ania i Ola 2004

Żeby uniknąć wątpliwości, zamieszczam pod tekstem korespondencję z instytucjami państwowymi.

Bogdan Goczyński   email: bgoczynski@yahoo.com.au

Pismo do Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach w sprawie szkoły dzieci.

Odpowiedź z Tarnowskich Gór

Pismo do MSW w sprawie ukrywania dzieci przez urzędników.

Odmowa informacji o dzieciach przez MSW.

From → Uncategorized

5 komentarzy
  1. Atanazy permalink

    Przerazenie czlowieka ogarnia ,jak sie to czyta ! Serdecznie wspolczuje ! Wiem ze te panstwo jest calkowicie zwyrodniale ! tym niemniej jestem zdziwiony bezprzykladnym swinstwem jakie Panu wyrzadzono ! Widac ze rzadzi jeden uklad a cala ta opozycja to komedia majaca oglupiac ludzi Postaram sie zeby ludzie modlili sie w Pana intencji !

  2. kot permalink

    Dla dobra dzieci,pierwszą osobą, z którą powinien Pan porozmawiać jest pańska była żona.I dla dobra dzieci, koniecznie trzeba ją przekonać , aby umożliwiała Panu kontakt z dziewczynkami.Ta sytuacja może mieć katastrofalne skutki dla nich w przyszłości.Ich matka powinna mieć tego świadomość.Powodzenia.

    • Próbowałem wielokrotnie. Można rozmawiać z kimś, kto chce rozmawiać. Moja była ukrywa się przede mną już od siedmiu lat, więc nie mogę z nią porozmawiać. Pomaga jej w tym prokuratura i sądy. Jak widać, w urzędach państwowych nie ma osób zdrowych psychicznie.

  3. konserva permalink

    Niestety takie mamy urzedy,przechodziłem przez podobną sytuacje,na „szczęscie” udało mi sie dogadać z żoną,powodzenia i nie poddawać sie.

Trackbacks & Pingbacks

  1. Służby ukrywają moje dzieci – apel o pomoc. Bogdan Goczyński « Monitor Polski

Skomentuj

