Skip to content

Za co mnie zamknięto?

23 stycznia 2013

Charakterystyczne, że zostałem aresztowany podczas surrealistycznego spektaklu przejmowania mojego majątku na podstawie lewych postanowień sądowych. Podobno od 24 października zeszłego roku byłem poszukiwany listem gończym w celu doprowadzenia na rozprawę. W tym czasie do 17 grudnia, czyli dnia aresztu, byłem kilkakrotnie w sądach, w tym raz na rozprawie i o rzekomym liście gończym nikt tam nie wiedział. Od siedmiu lat, cały czas mieszkam w tym samym miejscu, u siebie w domu i policja nie próbowała dostarczyć mi wezwania do sądu.

Ostatnio przejrzałem akta tej sprawy. Otóż jestem oskarżony o zniesławienie za publikację artykułów, między innymi „Numer na wariata”, „Numer na bitą żonę”, „Mediacja w stylu SS” i „Zamek Królewski dla Goczyńskiego”. Artykuły te są  dostępne na moim blogu w WordPress i piszę w nich o oszustwach nie tylko mojej byłej – Katarzyny Gaworek-Goczyńskiej, ale także sędziów – Adama Skowrona z Tarnowskich Gór czy sędzi Kąckiej z Sądu Okręgowego w Warszawie. Jest tam mowa o pobiciu, fałszywych zeznaniach, zamykaniu zdrowych osób w szpitalu psychiatrycznym, przejmowaniu majątków przez oszustwa sądowe. Wszystkie te teksty są dobrze udokumentowane, a Sąd w Tarnowskich Górach otrzymał już w grudniu 2011 wyczerpującą listę tych dokumentów z odnośnikami do akt sądowych zawierających oryginały. Poprosiłem też o notatkę policyjną z interwencji po pobiciu mnie przez przyjaciela mojej byłej – Marka Kletę. Jak do tej pory w aktach nie ma śladu takiego raportu, ani nawet prośby sądu w tej kwestii.

Urzędnik o zdrowej psychice w obliczu tak poważnych zarzutów, najpierw zbadałby sprawę, po czym ewentualnie skierował zawiadomienie do prokuratury o przestępstwach opisywanych osób. Taki sposób myślenia przekracza jednak możliwości intelektualne sędziego Marcina Kulikowskiego z Tarnowskich Gór. Zamiast tego wydał on nakaz aresztowania autora artykułów.

Do powyższej historii należy dodać, że wraz z owym wysoce podejrzanym listem gończym, odwieszono mi wcześniejszy lewy wyrok karny pod pretekstem odmowy kontaktów z kuratorem. W skrócie, wyrok ten dostałem za próbę zabrania moich małych dzieci do domu z patologicznej rodziny z historią samobójstwa i matki należącej do obłędnej sekty Sai Baby. Ponieważ jako ojca z pełnią praw rodzicielskich nie można było mnie skazać za próbę uprowadzenia córek, wymyślono pobicie teściowej i groźby karalne. Wyrok wydano wbrew dowodom, w tym wbrew opinii z wykrywacza kłamstw. Dla świętego spokoju z kuratorem spotykałem się regularnie, tym bardziej, że nie był zbyt natarczywy i przyjeżdżał do mnie do domu. Jak się ostatnio dowiedziałem, wniosek o odwieszenie wyroku przygotowywano już w czasie, gdy spotkania te miały miejsce i nie zdawałem sobie sprawy z manipulacji. Co więcej kurator był w pełni poinformowany o moim złym stanie zdrowia i widział nie tylko zaświadczenie lekarskie, ale i to, że w czasie spotkań często nie miałem siły z nim rozmawiać.

Mój zły stan zdrowia został później potwierdzony przez lekarza sądowego z zaleceniem unikania stresu i ograniczenia czasu rozpraw do dwóch godzin z przerwą na wietrzenie sali. Obecne władze więzienne i sąd penitencjarny zostały o tym poinformowane, ale jak do tej pory nie rozpatrzono mojego wniosku o zwolnienie. Jak można było oczekiwać w więzieniu, moje samopoczucie pogorszyło się. Zaostrzył się ból kręgosłupa, bardzo wzrosło ciśnienie i pojawiły się ostre bóle w okolicy serca.

W moich artykułach wielokrotnie sugerowałem, że polski wymiar sprawiedliwości został zdominowany przez osobników z antyspołecznym zaburzeniem osobowości, wcześniej nazwanym po prostu psychopatią. Obserwacje jakie poczyniłem podczas obecnej, trzeciej już odsiadki z tych samych powodów, w całości potwierdzają tę tezę.

Bogdan Goczyński
Areszt Śledczy Tarnowskie Góry
23.01.2013 r.

From → Uncategorized

One Comment
  1. dadacece permalink

    dorżniemy tę ubecka watachę sędziów i prokuratorów- immunitet ich ni e ochroni przed podziurawieniem ołowiem

Skomentuj

