Skip to content

Osiem lat w szponach wariatów.

21 lipca 2013

Osiem lat w szponach wariatów.

O poczytalności polskich sądów można dyskutować. Pewne jest jednak, że mamy sitwę z olbrzymią władzą i zerem odpowiedzialności, za to z wielkim poczuciem własnego ego, skłonnością do oszustw, brakiem emocji, empatii etc.

Po ośmiu latach nękania mnie przez wymiar „sprawiedliwości” okazało się, że moja oskarżycielka jest osobą o zaburzonej, psychopatycznej osobowości ze skłonnością do kłamstw i manipulacji. Innymi słowy osobą całkowicie niewiarygodną.

W tym czasie byłem wielokrotne nachodzony przez policję, kilkakrotnie aresztowany, zamykany w więzieniu i w psychiatryku. Zostałem odizolowany od dzieci. W sumie za kratami spędziłem siedem miesięcy, nie licząc psychiatryka. Wszystko za rzekomą przemoc w rodzinie której zawsze zaprzeczałem. Poddałem się nawet badaniu wykrywaczem kłamstw, który potwierdził moją prawdomówność. Sprawy z oskarżenia owej kobiety prowadzone były bezpośrednio przez osiem sądów, nie licząc wielokrotnych kontroli działów wizytacji i ministerstwa sprawiedliwości. Sprawa był też badana kilkakrotnie przez Trybunał Konstytucyjny. Wszystko na próżno. Nikt nie dopatrzył się żadnych nieprawidłowości. Trzeba było dopiero następnych kilku lat i biegłego psychologa żeby stwierdzić, że z oskarżycielką jest coś nie tak.

Żeby nie rozwodzić się, proponuję obejrzenie wywiadu, jaki zrobił ze mną Marek Podlecki z Monitora Polskiego. Niestety nie prezentuję się tam najlepiej, lata nękania przez dewiantów zrobiły swoje.

 

 Co ciekawe, już po złożeniu owej opinii sądowo-psychologicznej odbyła się kolejna rozprawa. Byłem przekonany, że wobec takiej diagnozy będzie to koniec procesu. Niestety znów przyłożyłem do sądu miarę normalnego człowieka. Zarówno oskarżycielka jak i prokurator zachowywali się jakby nic się nie wydarzyło, przesłuchiwany był ich świadek o osobowości podobnej do wyżej opisanej. O opinii sądowo-psychologicznej nie było ani słowa. Najwyraźniej rozpatrywanie oskarżenia w imieniu osoby zdiagnozowanej jako notoryczny kłamca, ma sens. To taka specyficzna logika polskich sądów.

Już po nagraniu filmu otrzymałem pismo od Rzecznika Praw Obywatelskich. W sprawie wyroku, który ostatnio odsiedziałem zdecydowano się przygotować wniosek do Sądu Najwyższego o kasację. No cóż, lepiej późno niż wcale. Rzecznik był wcześniej wielokrotnie informowany o sytuacji i proszony o pomoc. Prosiłem też o wsparcie dla skargi konstytucyjnej na usunięcie ławników ze spraw karnych. Zareagowano dopiero na listy internautów, gdy znalazłem się w więzieniu a i to bez wielkiego entuzjazmu. A szkoda, bo można było uniknąć kompromitacji. Chociaż prawdę mówiąc do tego trzeba mieć poczucie wstydu.

W normalnym kraju z normalnymi sądami należałoby oczekiwać, że po pojawieniu się takiej druzgoczącej opinii wszystkie sprawy z inicjatywy owej oskarżycielki byłyby wstrzymane lub umorzone. Tymczasem nic takiego się nie dzieje. Wciąż mam kolejne idiotyczne procesy karne z oskarżenia jej i jej pomagiera.

O sprawie informowałem najważniejsze media mainstreamu włącznie z opozycyjnymi. Odpowiedzią jest cisza. I właściwie nie należy się temu dziwić. Lata władzy komunistycznych wariatów spowodowały trwałe zmiany w psychice społecznej. Dobrze opisał to Andrzej Łobaczewski w „Ponerologii politycznej”. Ciekawe, że książka ta jest doceniana za granicą, natomiast nie wspominają o niej polscy psychologowie. Być może przyczyna jest taka, że przy wszystkich zastrzeżeniach do tzw. Zachodu, normalnych ludzi jest tam po prostu więcej.

Polecane linki

Bogdan Goczynski: telefon z wizęzienia. Polski wymiar sprawiedliwości to patologia

Goczyński już na wolności

 

From → Uncategorized

4 Komentarze
  1. Psychopaci różnego pochodzenia /nie wnikając w zawiłości wiedzy psychiatrycznej i i teoretycznych koncepcji min. teorii psychopatii wg. H. Cleckleya / mają wrodzone właściwości do manipulowania otoczeniem i to ich zasadniczo identyfikuje. W życiu społecznym zachowują się paranoicznie. Nikomu nie wierzą Nikomu nie ufają. Wszystkich podejrzewają o spisek przeciwko sobie. Są podstępni, przebiegli. Udają przyjaciół, w duszy ukrywając niesamowitą wrogość. Jak ognia boja się prawdy, która ich demaskuje. Do celu idą po trupach. Przy tym nie kierują się żadnymi względami moralnymi i wartościami społecznymi, ogólnoludzkimi. Jeżeli już, to robią to w sposób czysto instrumentalny, jedynie dla własnej korzyści i przyjemności. Nie mają uczuć wyższych. Gardzą słabszymi. Liczą się jedynie z siłą. Mają skłonność do fałszywych oskarżeń i prowokacji. Oszustwo, kłamstwo jest ich sposobem na życie. Częstokroć mając władzę innych etykietują mianem psychopaty. Przy tym trzeba im przyznać, iż robią to doskonale, gdyż sami będąc psychopatami wiedzą lepiej od innych /nie psychopatów/ jak to zrobić

    .Moją znajomość psychopatii wynika z własnych przykrych doświadczeń. Pod tym pretekstem zostałem zwolniony z wojska przez spółkę: szefa Wojskowej Służby Wewnętrznej /WSW/ w Łodzi Jerzego Wilusia i współpracujących z nim dwóch psychiatrów: profesora Zdzisława Rydzyńskiego i profesora Wojciecha Gruszczyńskiego. O ich tajnej współpracy z moim szefem Jerzym Wilusiem wiedziałem, gdyż byłem oficerem kontrwywiadu wojskowego.

    Po zwolnieniu mnie z wojska od 1989 r. jestem prywatnym detektywem. Przechodzę regularne badania psychologiczne i psychiatryczne. Moją dewizą jest służyć prawdzie i ludziom. Zgodnie z wiedzą psychiatryczną psychopatą jest się od urodzenia , aż do śmierci. Jestem byłym komandosem z 1 batalionu szturmowego w Dziwnowie. Ażeby tam służyć również musiałem przechodzić badania psychologiczne i psychiatryczne.

    Na koniec dodam, iż pomimo mojej znajomości prawa i wnoszonych przeze mnie przez okres bagatela-20 lat spraw do sądów,prokuratur, organów administracji żaden z tych organów nie przyszedł mi z pomocą.

    Prawdziwi psychopaci do dzisiaj wykonują swoją pracę.:

    Były szef WSW w Łodzi Jerzy Wiluś jest ekspertem i audytorem Krajowego Stowarzyszenia Ochrony Informacji Niejawnych /KSOIN/ Współdecyduje o bezpieczeństwie informacji niejawnych w Polsce.:

    Profesor Wojciech Gruszczyński jest do dzisiaj kierownikiem Kliniki zaburzeń nerwicowych związanych ze stresem na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Kształci młodzież.
    http://www.detektywmichaljarzynski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=99&Itemid=139
    http://www.detektywmichaljarzynski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=100&Itemid=141

    Psychiatra profesor Zdzisław Rydzyński został pośmiertnie uhonorowany odznaką zasłużonego dla miasta Głowna
    http://www.e-glowno.pl/component/k2/item/2023-profesor-zdzis%C5%82aw-rydzy%C5%84ski.html

    Panie Bogdanie !

    Głowa do góry, jestem po Pana stronie.

  2. Bogumil Oryszczak permalink

    Mnie WLADZA sciga od 1994 r chyba trzeba ich wymienic. Immunitety odbieraja rozum.

  3. polmen permalink

    Wariaci ala Kodzborowo na usługach hunty wojskowej z Gdańska

    Nie jest już chyba tajemnicą, że hunta wojskowa z Gdańska przeprowadza zbrodnicze eksperymenty na ludziach. Ale nie wszyscy wiedzą, że do swoich działań używają oni często prawdziwych wariatów. Dlaczego? Ponieważ takimi wariatami łatwo jest manipulować aby atakowali oni na odległość wybrane przez huntę ofiary. Mogą w ten sposób zdalnie wywoływać nawet uszkodzenia mózgu, czasami bardzo poważne, oraz nowotwory. Posługiwanie się wariatami jest dla hunty o tyle wygodne, że tacy wariaci nie tracą czasu na nic innego, nie pracują zawodowo, nie uczestniczą w życiu towarzyskim czy innych czynnościach, od rana do wieczora siedzą i atakują wskazane osoby. A pozostali z nich od wariatów uczą się atakować w taki sam sposób aby wywoływać podobne skutki.
    Najczęściej takich wariatów lokalizuje się w mieszkaniach sąsiadujacych z ofiarą, gdzie zamieszkują jako sublokatorzy razem ze swoim opiekunem. Ale zdarza się, że wożą ich nieoznakowanymi minibusami (zwykle bez okien, tak aby nie było widać czy ktoś znajduje się w środku), parkują w pobliżu ofiary na długie godziny.

Trackbacks & Pingbacks

  1. Wolna dyskusja, 20 lipca 2013r. « Monitor Polski

Skomentuj

