Skip to content

Sądy to kryminalna mafia – Rozmowa z Markiem Podleckim.

5 Grudzień 2015

Prawie pół roku temu wpadł do mnie Marek Podlecki z kamera i mieliśmy dość długą rozmowę. Film Marek zamieścił na swoim blogu Monitor-Polski.pl. Ja natomiast czynię to dopiero teraz ze względu na wyczerpanie dziesięcioma latami nękania przez państwo polskie. Dodam, że wyrok uniewinniający, o którym jest mowa w filmie ostatecznie uprawomocnił się bez apelacji żadnej ze stron. Latem 2012, kiedy byłem zawleczony w kajdankach przed sąd, zostałem przywitany przez sporą grupę przyjaciół zorganizowanych wokół Porozumienia Rawskiego i ówczesnego portalu Nowy Ekran. Chciałbym im teraz podziękować za wsparcie i wiarę w słuszność sprawy.
Także druga ze spraw, o których mowa, z paragrafu 212 kk. o rzekome zniesławienie, została ostatecznie umorzona. Pozostał jeszcze jeden proces, ten z którego byłem wleczony na badania psychiatryczne. Ewidentnie sędzia Barbara Ottlik z Tarnowskich Gór, która to zleciła, sama potrzebuje psychiatry. Jednak jak znam życie i mentalność osobników w togach, zapewne znów coś knują i planują nowe procesy, zgodnie ze stalinowską zasadą dajcie mi człowieka a paragraf się znajdzie.

Zapraszam do obejrzenia filmu.

 

Bogdan Goczyński

 

 

From → Uncategorized

Dodaj komentarz

Skomentuj

