Skip to content

Duda-pomoc, sądy i nowa konstytucja

22 czerwca 2016

Na początku maja był u mnie Marek Podlecki z kamerą. Jak zwykle mieliśmy sporo rozmów na tematy społeczne. Rozmawialiśmy o Duda-pomocy, sądach, nowej konstytucji i innych rzeczach i jak zwykle Marek zrobił z tego film. Zachęcam do obejrzenia.

W uzupełnieniu do tego co powiedziałem do kamery, chciałbym dodać podziękowanie dla wszystkich, którzy wspierali mnie w walce o sprawiedliwość. Prawie cztery lata temu miała miejsce pierwsza rozprawa ostatniej fazy procesu. Pamiętam salę wypełnioną przez znajomych i blogerów, ich wiarę w moje racje i owację jaką mi uczynili, gdy zostałem wprowadzony w kajdankach na salę. O tym jak potężna była akcja wsparcia dla mnie dowiedziałem się dopiero po powrocie do domu z rozmów z przyjaciółmi i z Internetu. Dziękuję jeszcze raz.

Bogdan Goczyński

P.S. 18.02.2017. Chciałbym sprostować moją optymistyczną wypowiedź na temat Prokuratura Generalnego i jego ludzi. Otóż poza retoryką gnojącą poprzednią władzę i większym parciem na szkło obecnego ministra i jego zastępcy, nic tam się nie zmieniło. Prokuratura Generalna i Ministerstwo Sprawiedliwości w rzeczywistości stanowią parawan i ochronę dla mafii państwowej trudniącej się przekrętami, pospolitymi rozbojami i kradzieżami. Od czas do czasu jakiś pionek wpadnie na głupiej kradzieży w sklepie i takiego być może się poświęca. Natomiast sędziów, którzy borą udział w rabunkach na setki tysięcy i miliony złotych „dobra zmiana” nie rusza. Proszę porównać mój późniejszy tekst „Dobra zmiana dla złodziei”.

 

From → Uncategorized

2 Komentarze
  1. Ilu takich Biedrzyńskich jest w Polsce, panie Ministrze Ziobro?
    „Łatwiej w Polsce liczyć na sumienie przestępcy niż na sumienie wymiaru sprawiedliwości”.
    http://tagen.tv/vod/2016/08/latwiej-w-polsce-liczyc-na-sumienie-przestepcy-niz-na-sumienie-wymiaru-sprawiedliwosci/?c=4554
    Sędzia Daniel Strzelecki ( Jelenia Gora )winien więc odpowiadać za rażące naruszenie prawa !
    Ilu takich Biedrzyńskich jest w Polsce, panie ministrze Ziobro?
    O ilu z nich nikt nawet słowa nie napisze?
    Czy nadal mają żyć w gorzkim poczuciu krzywdy, wyrządzonej im przez Państwo?
    http://pressmania.pl/?p=32602
    http://3obieg.pl/daniel-strzelecki-nietykalny

  2. margo permalink

    Panowie ,
    prosze nie odbierać mi nadziei….Chcecie powiedziec ,ze trzeba złożyc głowę pod topór i ostatnie dziecko ,które jeszcze nie uciekło z tego kraju namówic na emigrację ?

Skomentuj

