Skip to content

Kongres przestępczości zorganizowanej

3 września 2016

Dzisiaj w Warszawie będzie miał miejsce pierwszy kongres zorganizowanej przestępczości RP. Wszystko będzie się działo za pełną wiedzą władz państwowych. W normalnym kraju byłaby to wspaniała okazja do wyłapania i zamknięcia tych osobników, w Polsce daje się im ochronę policyjną. Niewątpliwie naczelny szeryf RP potrzebuje psychiatry.

Dla niewtajemniczonych – chodzi o Nadzwyczajny Kongres Sędziów Polskich.

Bogdan Goczyński

From → Uncategorized

3 komentarze
  1. proszę o informację, czy sąd obywatelski rzeczywiście już działa?

    • Sąd obywatelski był bardzo blisko powołania. Wtedy jednak zostałem aresztowany wskutek ewidentnej prowokacji i przy sfingowanych zarzutach. Przez miesiąc trzymano mnie bez kontaktu ze światem zewnętrznym. Nie mam wątpliwości że prawdziwym powodem była próba powołania niezależnego, uczciwego sądu. Jak się okazuje najbardziej poważnie, poza mną, potraktowała tę kwestię bezpieka. Po kilku miesiącach więzienia wyszedłem ze zniszczonym zdrowiem i wciąż nękany procesami. Do tej pory nie doszedłem do siebie. Sprawa sądu obywatelskiego więc upadła, tym bardziej, że nie było nikogo, kto byłby w stanie ją kontynuować. Uważam jednak, że jest to rzecz wciąż jak najbardziej aktualna a nawet klimat jest bardziej sprzyjający. Potrzeba jednak osób chcących i potrafiących podjąć te ideę.

  2. Nie znajduję adresu e-mail do Pana więc tu poproszę (jak wiele innych osób – blogerów, serwisów, mediów) o zainteresowanie się, gdyby coś mi się stało. otóż zostałem bezprawnie wezwany na przesłuchanie w sprawie „znieważenia” prawdopodobnie sędziego (jeszcze nie wiem), piszę o tym na moim blogu: http://pamietnikwindykatora.pl/2016/09/25/obawiam-sie-o-swe-zycie-wezwano-mnie-bezpodstawnie-na-przesluchanie-w-sprawie-zniewazenia-funkcjonariusza-publicznego/

Skomentuj

