Skip to content

Dobra zmiana dla złodziei

14 grudnia 2016

Rząd „dobrej zmiany” jest pełen frazesów o służbie społeczeństwu i obwiniania poprzedników za wszelkie zło. Wygodnie zapomina przy tym, że tak krytkowana anarchia w wymiarze „sprawiedliwości” została spotęgowana za pierwszej kadencji PiS w marcu 2007r. kiedy to usunięto ławników ze spraw karnych, eliminując tę nawet bardzo ograniczoną kontrolę społeczną.

Po zeszłorocznych wyborach wiele osób pokładało w nowym rządzie duże nadzieje. Nie ukrywam, że sam także byłem umiarkowanym optymistą, szczególnie po tym, jak Kancelaria Prezydenta zwróciła się do Prokuratora Generalnego i Rzecznika Praw Obywatelskich o kasację moich wyroków wydanych na podstawie sfabrykowanych oskarżeń. Dla wyjaśnienia – dostałem dwa wyroki i spędziłem pół roku w więzieniu, nie licząc jedenastu lat ciągania po sądach, wielokrotnych badań psychiatrycznych, aresztów na 24 godziny i nękaniu przez policję. Zabrano mi dzieci, rozkradziono dorobek życia i zniszczono zdrowie. Wszytko to za rzekome pobicie mojej ówczesnej żony, jej matki i za groźby karalne.

Badanie wykrywaczem kłamstw potwierdziło moją wersję i bezsens oskarżeń. Obie oskarżycielki i ich główny świadek zostali poddani obserwacji i badaniu przez trzech niezależnych biegłych psychologów. Cała trójka okazała się kompletnie niewiarygodna, przy czym moja była okazała się psychopatką ze skłonnością do kłamstw i manipulacji, jej matka niewiarygodna i zarozumiała z umysłowością na granicy tępoty a ich świadek kompletnie niewiarygodny, o niskim stopniu inteligencji i uzależniony od psychopatki.

Od interwencji Kancelarii Prezydenta mija już rok i nic się w tej sprawie nie zmieniło, poza tym że Prokuratura Krajowa odmówiła kasacji w sprawie, za którą siedziałem. W drugiej sprawie jest cisza. Ciekawa jest przy tym argumentacja prokuratury. Otóż według autora pisma – prokuratora Dariusza Wiory dowód z badania wariografem jest niedopuszczalny, gdyż już wcześniej znana była wersja wydarzeń (z zeznań zaburzonych oskarżycielek i ich świadka). Sprzeczności w zeznaniach świadków również nie świadczą przeciwko wyrokowi. O negatywnych opiniach psychologicznych na temat wiarygodności świadków, w piśmie prokuratury nie ma w ogóle mowy.

Potwierdza to moją tezę o poziomie inteligencji w wymiarze sprawiedliwości. Co więcej, mamy tutaj do czynienia ze szczytem prokuratury. Nie należy się zatem dziwić, że w prokuraturze rejonowej panuje tępota granicząca z niedorozwojem umysłowym. Warto dodać, że prokuratura podlega obecnie bezpośrednio ministrowi sprawiedliwości i w związku z tym jest on za nią odpowiedzialny. Według Zbigniewa Ziobro dopiero po objęciu władzy przez obecny rząd, prokuratura zaczęła działać prawidłowo. Jak widać, owo prawidłowe działanie polega na ochronie i wspieraniu wszelkiej maści psychopatów. Minister Ziobro jest natomiast bardzo sprawny medialnie. W sprawach nagłośnionych przez mainstream działa bardzo szybko i zgodnie ze zdrowym rozsądkiem. Problem polega na tym, że sprawy te stanowią ułamek procenta tego, co dzieje się w rzeczywistości i nie powinno być rolą ministra ich rozwiązywanie. Zdrowy rozsądek powinien funkcjonować w sądach i w prokuraturze. Niestety z mojego doświadczenia, rzeczywistość tam panująca jest diametralnie różna od tej prezentowanej w mediach.

We wspomnianej sprawie milczy również Rzecznik Praw Obywatelskich i nie dotrzymuje kolejnych wyznaczonych przez siebie terminów załatwienia sprawy. RPO jest przy tym bardzo aktywny w uprawianiu polityki destrukcji społecznej czyli np. wspieraniu homoseksualistów, praw sędziów, którym prezydent odmówił nominacji, samotnych matek, ale już nie pełnych rodzin. Rzecznik nie wesprze również ojców, których arbitralnie pozbawiono praw do dzieci.

W styczniu i czerwcu tego roku miały miejsce w Sejmie konferencje społeczne na temat wynaturzeń aparatu państwowego. Przygotowany został obszerny raport opisujący z detalami oszustwa sądowe. Konferencje te zostały przemilczane przez media mainstreamu i praktycznie zignorowane przez ministerstwo sprawiedliwości. W każdym razie minister sprawiedliwości na nich nie pojawił się i nie słyszałem aby którakolwiek ze spraw wymienionych w raporcie została wyjaśniona, krzywda naprawiona a winni ponieśli konsekwencje.

A chodzi o bardzo poważne sprawy jak ustawianie spraw, fabrykowanie oskarżeń, czy też grabież majątków na podstawie lewych wyroków sądowych. Sędziowie wymienieni w raporcie orzekają zaś nadal. Złodzieje mają się dobrze i nic nie zapowiada aby miało się to zmienić.

Nadzieja, że prawnicy naprawią psychopatyczny system, który sami tworzyli przez lata i z którego żyją, jest złudna, a cała reformatorska retoryka ministra to gra pozorów. Poza tym, prawnicy nauczeni są przede wszystkim paragrafów i karania a wymiar sprawiedliwości to powinno by coś o wiele więcej. Życie jest bardziej skomplikowane niż kodeksy i zwykle trzeba wysokiej inteligencji i zrównoważonej osobowości, żeby sprawę prawidłowo i sprawiedliwie rozstrzygnąć. Na stanowisku prokuratora czy sędziego powinno być konieczne rozumienie ludzkiej psychiki, umiejętność rozwiązywania sporów i zdolność podejmowania takich działań aby konfliktów unikać.

Tymczasem z moich obserwacji sędziowie i prokuratorzy na ogół nie mają zielonego pojęcia o sprawnym i harmonijnym funkcjonowaniu społeczeństwa a działania obecnych sądów zmierzają w kierunku dokładnie odwrotnym.

Na podstawie wielu spraw, widzę wyraźnie, że sądy nie tylko konfliktów nie eliminują ale wprost je podsycają i czynią to świadomie. Nie mam wątpliwości, że znaczna część sędziów i prokuratorów to klasyczni psychopaci a nie spotkałem jeszcze żadnego z nich o normalnej ludzkiej psychice. Towarzyszy im przy tym charakterystyczna maska normalności, rzetelności i dbałości o procedury. Pod maską zaś kryje się na ogól natura hieny.

Dlatego reforma wymiaru sprawiedliwości powinna być przeprowadzona przez ludzi z zewnątrz – nie prawników, a instytucjonalne rozwiązania dla gwarancji rzetelnych procesów, winny być wpisane w konstytucję. Takim rozwiązaniem byłaby na pewno ława przysięgłych.

Mój blog jest kopalnią informacji nie tylko na temat nadużyć wymiaru sprawiedliwości, ale także psychologii społecznej i zasad prawidłowego wydawania wyroków. Mam na nim komentarze zwykle od osób poszkodowanych przez sitwę państwową, jednak nigdy, ani za czasów poprzedniej ekipy ani obecnej nie zwrócił się do mnie nikt z aparatu państwowego o dodatkowe informacje. Afery sądowe są zamiatane pod dywan i wyciszane bo przecież wszyscy sędziowie zamieszani w opisywane sprawy musieliby znaleźć się za kratami a do tego nie wolno dopuścić. W miejsce rzetelnych reform, jedyne co zrobił obecny rząd, to rzucenie kiełbasy wyborczej w rodzaju 500+. O jakiejkolwiek próbie rozmontowania psychopatycznego państwa nie ma mowy, a słowa jak „dobra zmiana” czy „Prawo i Sprawiedliwość” są jedynie pustą propagandą.

Bogdan Goczyński

From → Uncategorized

2 Komentarze
  1. margo permalink

    Szanowny Panie Bogdanie,
    Z wielką uwagą wysłuchałam Pańskich wypowiedzi na YouTube, na które natrafiłam przypadkiem szukając w internecie inspiracji do kogo się zwrócić o pomoc w sytuacji jakiej się nalazłam. Sytuacja moja ma wiele wspólnego z Pańską ponieważ praprzyczyną moich problemów jest psychopata, ex mąż (chociaż nie lubię używać słowa mąż w odniesieniu do tej osoby – brzmi zbyt dumnie). Niestety psychopata ten znalazł psychopatkę konkubinę a następnie psychopatki pełnomocniczki. Następnie sprawy o kluczowym dla mnie znaczeniu jak np. sprawa karna o znęcanie się męża nad nami, który to naprawdę czynił i nadal czyni, została przekierowana do psychopatów sędziów. Stanowczo jednak protestuję, pomimo wielkiego pokrzywdzenia, utraty zdrowia i całego majątku, lat prześladowań – protestuję przeciwko potępiania w czambuł wszystkich sędziów. W moich sprawach spotkałam naprawdę wspaniałych sędziów, o twarzach i obliczach ze szlachetnością widoczną w spojrzeniu, mądrością i uwagą w potraktowaniu mojej sprawy ale i myślę swojego zawodu czy powołania. Niestety łańcuch jest tylko tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo – i niestety pomimo rzetelnej pracy jaka wykonali ci mądrzy, skorumpowane lub psychopatyczne kanalie zniszczyły niszcząc moje i moich dzieci życie.
    Nie zgodzę się także z Pana stwierdzeniem, że w polskim sądzie jak jest oskarżenie to musi być wyrok – w moim przypadku właśnie tego wyroku za znęcanie zabrakło. Mąż z konkubina wprowadził się pod wspólny dach po orzeczeniu rozwodu z jego wyłącznej winy – wcześniej się z niego do konkubiny wyprowadził. Dziś wiem, że był to świadomy wybieg jego adwokatki. W sentencji rozwodu nie orzeczono eksmisji …ponieważ nie można eksmitować kogoś kto się dobrowolnie wyprowadził, a były przesłanki do eksmisji (kilkakrotne pobicie mnie i córki, przemoc psychiczna etc)
    Jeszcze przed orzeczeniem rozwodu ex skazano za znęcanie (pani sędzia bezbłędnie rozpoznała psychopatę i pytaniami wydobyła jego psychopatię na światło dzienne, skierowała na badania biegłych – ja podobnie jak Pan, mam opinie ex’a o nieprawidłowej osobowości…) jednak wyrok się nie uprawomocnił i w drugiej instancji psychopatka sędzia dosłownie nas zelżyła; zwłaszcza wyżyła się na mojej 19 letniej wówczas córce słowami, cytuję – ‚PO coś tu przyszła?! Na ojca zeznawać?! Córka doznała załamania nerwowego, oblała rok na uczelni…i co najgorsze złamali ją na cale życie; odebrali wiarę w człowieka na długo.
    Dodam tylko, że w owym czasie od 3 lat mieszkałam w domu spłacając sama frankowy kredyt, dzieci były niealimentowane (wysokość alimentów 400 złotych!) mieszkałam w nieogrzewanym domu bez ciepłej wody gdyż nie było mnie stać na kredyt i opłacenie gazu, który ogrzewał dom i wodę, a córka dojeżdżając do liceum nie miała częstokroć 3,50zł na bilet bo rata frankowego kredytu pochłaniała 3/4 mojej pensji. Cztery i pół roku walki o przetrwanie zniweczył sąd w sprawie karnej o znęcanie uniewinniając go po ponownym procesie w I instancji. W drugiej rozgromiono nas i upokorzono zrobiono z nas kłamczuchy i stalkerki. Dodam jako ciekawostkę, że po 3 miesiącach wspólnego zamieszkiwania pod jednym dachem z dwojgiem psychopatów w stanie skrajnego wyczerpania psycho-fizycznego – trafiłyśmy do hostelu dla ofiar przemocy. Wyrok uniewinniający od znęcania sie nad nami zapadł gdy mieszkałyśmy w hostelu.
    Zniweczono także lata moich wyrzeczeń przy spłacaniu kredytu, bo w efekcie ex zachęcony bezkarnością powymieniał zamki i zaatakował córkę w 3 miesiące po uniewinnieniu. Zostałyśmy na ulicy w ubraniach, które miałyśmy na sobie. Straciłam wszystkie pamiątki rodzinne rzeczy osobiste, wszystko mi skradziono.
    Zawiadomienia prokuratury spełzły na niczym – adwokatka męża ogarnia wszystko; policję, prokuraturę i sędziów. Mój upór we wskazywaniu uchybień wymiaru sprawiedliwości tylko wzmógł opór materii sądowniczej.
    Próbowałam poskarżyć się w telewizji. Reportaż ukazał się na antenie ogólnopolskiej spłycony jednak tak, aby nie wskazać prawdziwego winnego – wymiaru sprawiedliwości.
    Sprawiedliwość w tym dzikim kraju rządzi się swoistymi prawami, a zasadniczym elementem są oczywiście pieniądze. Jak Pan słusznie zauważył w swojej sprawie, sędziowie doskonale wiedzieli co się święci, powiem więcej każą sobie słono płacić za ustawione wyroki.

  2. Witam Pana. Zupełnie przypadkowo natknęłam się na Pana historię z sądami. Ogromnie współczuję z powodu tego, na co one naraziły Pana. Pomimo sporego nagłośnienia Pana historii tak niewiele się zmieniło w Pana pojęciu sprawiedliwości. Tzn. nikt w Polsce nie chce uratować sprawiedliwości jako idei. O ile politycy są zwykłymi koniunkturalistami i kupczą ideami o tyle dziwi mnie społeczeństwo; milczące, pasywne i jakby zadowolone z tego co ma. A może czekające na Mesjasza.
    Nie publikuje Pan od grudnia. Czy wszystko jest u Pana OK? Jeśli tak, będę się z Panem kontaktować. Proszę dać znać.
    Pozdrawiam
    Ela Wisz

Skomentuj

